Csokis mandulás süti

Mi az hogy egy hét vitorlázás után nem csokis süteménnyel várom a húgomat? Hogy is képzeltem ezt, nem tudom.

Ebből komolyan vita kerekedett!-"És én amúgy se csinálok már soha csokis édességet, pedig ő csak azt szereti és mindig csak a hülye túró!"

Még az sem volt enyhítő körülmény, hogy egy doboz dupla csokis, karamelles mini Magnummal azért készültem neki…

Nesze.




Hozzávalók:
Tészta:
150 g liszt
200 g porcukor
100 g olaj
8 evőkanál baracklekvár
2 tojás
1/2 zacskó sütőpor
csipet só
50 g étcsoki megolvasztva
50 g cukrozatlan kakaópor

Töltelék:
+100 g étcsoki

Máz:
+100 g étcsoki, 50 g vajjal összeolvasztva
+2 maroknyi mandula apróra vágva

Elkészítés:
Melegítsük elő a sütőt 180 fokra.
A tésztához az összes hozzávalót dolgozzuk össze és kanalazzuk szilikonformába vagy kivajazott formába.
Töltelékként minden formába nyomjunk 1-2 kocka csokit.
Előmelegített sütőben mérettől függően süssük készre.( Én kicsi szögletes formákat használtam, amikbe nagyjából egy normál muffin forma fele fér,. 10-12 perc alatt sültek meg.
A muffin formáknak kb. 20-25 perc kell, de tűpróbával ellenőrizzük.

A mázhoz olvasszuk össze a csokit a vajjal, majd ecsettel kenjük meg a süti tetejét és forgassuk apróra vágott mandulába.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...