Bélszín és a saláta


Nem hiszem, hogy egy salátához pontos mértékegységek, sőt alapanyagok kellenének. Én is azt raktam bele az enyémbe, amit éppen itthon találtam és annyit amennyi volt vagy amennyire az adott dolgot éppen szeretem.

A bélszínről nincs mondanivalóm. Uncsi, de fincsi.





Az én salátámba belekerült:
egy nagy marék madársaláta
két marék koktélparadicsom
½ uborka
½ avokádó
½ alma
½ mangó
1 lilahagyma
5-6 evőkanál főtt quinoa

citromlé
olívaolaj
paradicsomecet (hmmm...Gegenbauer)

2 szelet ujjnyi bélszín
mogyorónyi vaj
nagy szemű só

A negyedelt paradicsomokat, az apróra vágott uborkát, avokádót, almát, mangót, lilahagymát összekevertem a madársalátával és a quinoával. Meglocsoltam kevés citromlével, olívaolajjal és paradicsomecettel, majd sóztam és újra összekevertem az egészet.

A bélszínt forró serpenyőben, kevés olívaolaj és olvasztott vaj keverékén, magas lángon oldalanként fél percig sütöm, majd alacsonyabb lángon oldalanként újabb fél percig sütöm. 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...